Po pierwsze musi ograniczyć zbieranie danych o użytkownikach przez wtyczki, zawężając dostęp do takich danych, a w końcu usuwając część z nich.
Po drugie, Facebook będzie mógł przechowywać dane dotyczące klikania w reklamy tylko przez dwa lata. Być może okres ulegnie ponownemu skróceniu.
Po trzecie, w terminie 10 dni od otrzymania danych z wtyczek serwis usunie ostanie cyfry z powiązanego z nimi numeru IP. Dodatkowo Facebook będzie musiał stopniowo "anonimizować" dane w trakcie kolejnych sześciu miesięcy.
Ostatni z mechanizmów, które Facebook musi wdrożyć najszybciej jak się da to usuwanie w terminie do 90 dni, danych zebranych od wylogowanych użytkowników lub osób nie posiadających konta. Te same informacje mają w przeciągu 10 dni stawać się anonimowe. W przypadku jednak danych użytkowników, którzy nie pamiętają aby wylogować się z portalu, Facebook zobowiązany jest jedynie do "anonimizacji" ich w przeciągu 90 dni.
Co jeszcze musi się zmienić, dowiecie się tu .