CES 2012: Myspace w partnerstwie z Panasonikiem

Pierwsza myśl: to Myspace jeszcze istnieje?

Istnieje, istnieje i... No nie, nie można powiedzieć, by miał się dobrze. Ma się źle, regularnie od lat tracąc kolejnych użytkowników. W czerwcu tamtego roku serwis został sprzedany, a szczęśliwym nabywcą okazał się, znany skądinąd , Justin Timberlake.

Nie ma jednak co się śmiać, bo wygląda na to, że Timberlake ma pomysł na zbudowanie serwisu od podstaw. Partnerstwo z Panasonikiem oznacza, że w telewizorach tego producenta dostępna będzie usługa nazwana Myspace TV. Pozwoli na dzielenie się zawartością, rozmawianie i interakcję z innymi użytkownikami w czasie oglądania telewizji, za pomocą samego telewizora bądź podłączonego komputera czy tabletu. Pokaże także, co oglądają inni i co aktualnie jest najpopularniejsze, a razem z aplikacją Myspace Companion App wybierze programy, które będą mogły zainteresować konkretnego użytkownika, bazując na jego preferencjach.

Czy to pomoże ożywić Myspace? To się okaże.

[za venturebeat ]

Więcej o: