Intel reklamuje ultrabooki. Flashmobem

Intel postanowił przeprowadzić dość nietypową kampanię poszerzającą świadomość konsumentów na temat ultrabooków. W rolach głównych: przypadkowy tłum ludzi, mieszkańcy dużego miasta i ściana ultrabooków.

Mała szansa, żeby tłum rzeczywiście składał się z kilkudziesięciu przypadkowych osób. Osiągnięty efekt jest jednak dość ciekawy. Tłum, wyposażony w sparowane ze sobą ultrabooki Asusa w różnych okolicznościach tworzy z nich animowaną ścianę, na której wyświetlany jest swego rodzaju komentarz do zastanej sytuacji. Kampanię nazwano Pop-up Theater , czyli pojawiające się znikąd kino.

Jak widać, Intelowi nie tylko zależy na wprowadzeniu ultrabooków jako obowiązującego standardu - "siłą", ale przede wszystkim na zrobieniu z nich czegoś fajnego i sexy, czego młodzi użytkownicy nie będą się wstydzić. Stąd pomysł na kampanię wykorzystującą rzekomy flashmob i pokazujący supercienkie komputery Intela "z ludzką twarzą".

 
Więcej o: