Amerykańska armia ma już oficjalne profile na Facebooku , Google+ czy Twitterze , a ostatnio pojawiła się także na Pinterest , portalu, który w krótkim czasie wdarł się do świadomości milionów internautów .
U.S. Army regularnie aktualizuje swój profil na Pinterest - obecnie znajdują się na nim 24 tablice, do których przypięto łącznie ponad 600 różnych treści. Znaleźć tam można nie tylko tradycyjne materiały, takie jak zdjęcia z akcji humanitarnych, przeprowadzanych treningów czy podróży po świecie, fotografie weteranów tudzież informacje o historii armii, ale też tablice o dość nietypowej tematyce: wojskowe słodkości, militarna moda, a nawet Walentynki.
Za sprawą tej drugiej grupy materiałów armia chce dotrzeć do osób, które na co dzień nie interesują się wojskowością, przede wszystkim do kobiet i dzieci. Pomysł zdaje się zdawać egzamin - profil U.S. Army na Pinterest śledzi już ponad 1000 osób, a w ciągu zaledwie 5 dni grono śledzących zwiększyło się z 259 do 855 użytkowników.
[Za: The Verge ]