Christopher Albeluhn pracował w branży gier przez ponad siedem lat. Po utracie posady, hobbystycznie zajął się modelowaniem planet Układu Słonecznego za pomocą dobrze znanego graczom silnika Unreal Engine. Bardzo szybko udało mu się stworzył wszystkie planety, ich księżyce oraz Słońce. Mając za sobą taką ilość wykonanej pracy, postanowił zbudować coś większego, co połączyłoby zabawę i edukację.
Tym czymś jest program edukacyjny bazujący na znanym z gier silniku. Aby go stworzyć, Albeluhn zbierał środki w serwisie IndieGoGo. Na ukończenie projektu potrzebował ośmiu tysięcy dolarów, które udało mu się zebrać. Możemy więc liczyć na to, że wkrótce będziemy mogli osobiście zapoznać się z jego produkcją. Ta wygląda zaś naprawdę bardzo dobrze, co pokazuje materiał filmowy dołączony do naszej wiadomości. Albeluhn podkreśla, że zamierza wydać swój produkt na pecetach i platformach mobilnych (iOS i inne). Nie możemy się doczekać.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na jego oficjalnej stronie internetowej . Twórca zamierza rozdawać swoją aplikację szkołom i uczelniom, by popularyzować naukę i zwiększać zainteresowaniem kosmosem.