Amerykanie kochają wszystko, co gigantyczne. Samochody, telewizory i oczywiście lodówki. Według badań LG, przeciętna amerykańska rodzina otwiera drzwi lodówki do 50 razy dziennie. Dlatego też najważniejsza jest ergonomia i wygoda.
Oprócz otwierających się gigantycznych i pojemnych drzwi model jest też pełen nowoczesnej technologii. Cyfrowe czujniki dostarczają informacji do parownika i kompresora, przez co system reaguje błyskawicznie i odpowiednio dostosowuje temperaturę chłodziarki. Kontrolowana jest też wilgotność powietrza co ma pomóc w jak najdłuższych utrzymaniu świeżości produktów.
Oświetlenie wewnątrz lodówki również jest nowatorskie - użyto do niego paneli LED, które podświetlają nawet zamrażarkę. Na lewych drzwiach umieszczono dotykowy ekran LCD. Całość zużywa o 17% mniej energii niż poprzedni tego typu model.
Za lodówkę LG trzeba zapłacić ok. 3,5 tys. dolarów. Kwota równie pokaźna, co sama lodówka.
Promuje ją ciekawa kampania - poszczególne produkty, które znajdujemy w lodówce mogą toczyć między sobą interaktywne pojedynki. Zaciekawionych odsyłamy do profilu Facebooka .
[ za www.gizmag ]
dane dostarcza: