Wystarczy kliknąć na reklamowy link lub baner by zostać przekierowanym do sklepu Apple lub Google.
Vijaye Raji, jeden z inżynierów serwisu stwierdził:
"W ciągu ostatnich trzydziestu dni przekierowaliśmy do App Store i Google Play 146 milionów linków z kanałów takich jak pole wiadomości, "oś czasu", zakładki i App Center . Kiedy internauta klika na reklamę danej aplikacji, a nie ma jej zainstalowanej, zostaje przekierowany do App Store lub Google Play, aby ją pobrać".
Facebook, który rozlicza deweloperów za każde kliknięcie, zachęca ich do testowania nowego sposobu na zdobycie klientów, który na razie jest w fazie beta.
543 miliony użytkowników serwisu zagląda do niego z tabletów lub smartfonów a Mark Zuckerberg szuka sposobu, aby na tym zarobić.
"Naszym celem jest pomóc każdej osobie być na bieżąco oraz by każdy produkt, którego używają przynosił wspaniałe społeczne doświadczenie". - stwierdził.
Inwestorzy giełdowi mogliby pomyśleć: czy taka sieć reklamowa i własne App Center nie powinny zostać przetestowane zanim powierzyliśmy FB swoje pieniądze?
[ za theinquirer ]