W serwisie LinkedIn oraz na stronach Spotify znaleźć można świeżutkie, bo zaledwie z 8 października oferty pracy. Serwis ogłasza, że szuka pracowników w Polsce na stanowiska Growth Manager (manager ds rozwoju) oraz Sales Manager . O ile to ostatnie ogłoszenie nie jest specjalnie okraszone szczegółami, to Growth Manager daje sporo do myślenia.
Fot. LinkedIN
Czytamy tam między innymi, że:
Będziesz odpowiedzialny za uruchomienie Spotify w Polsce, jak również za zarządzanie długoterminowym wzrostem liczby użytkowników.
To zdanie właściwie nie pozostawia wiele wyobraźni - Spotify w końcu będzie dostępny w Polsce. Jest się z czego cieszyć, bo Spotify umożliwia słuchanie muzyki w streamingu na wszystkich platformach. Co prawda debiut serwisu na naszym rynku będzie dość spóźniony - niedawno pojawiły się u nas dwie ciekawe usługi, oferujące konkurencyjne wobec Spotify usługi - Deezer oraz Muzo.pl. Wykupując w nich miesięczny abonament mamy dostęp do całej gamy artystów dostępnych w serwisach (szczegółowe porównanie ofert Deezera i Muzo.pl znajdziecie tu ) . Oprócz tego Spotify, choć bardzo popularny, to wciąż nie wypracował dobrego modelu biznesowego, który pozwalałby mu zarabiać na użytkownikach. W ubiegłym roku firma zanotowała stratę w wysokości 59 milionów dolarów . Ciekawe więc, czym w Polsce będzie chciał zachęcić nas do siebie Spotify.
Jeśli jesteście zainteresowani ofertą, to wiedzcie, że należy spełnić następujące wymagania:
- ukończona szkoła wyższa o profilu biznesowym
- 3-5 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu online, zarządzaniu, itp.
- posiadać umysł analityczny.
25 października Spotify przyjeżdża do Krakowa .
Przyjeżdzamy do Krakowa porozmawiać o naszej technologii. Spotkaj się z ludźmi, którzy tworzą Spotify - popularny serwis do streamingu muzyki.
Rozmowy będą dotyczyć tego, czym jest Spotify i na czym polega technologia stojąca za usługami serwisu. Czy trzeba Wam kolejnych potwierdzeń?