EcoLogic zgarnął główną nagrodę w konkursie Startup Fest 2014

Organizowany przez Agorę konkurs Startup Fest wygrał EcoLogic - narzędzie dla kierowców, które pozwolić ma na ograniczenie wydatków związanych z samochodem.

EcoLogic został wybrany najlepszym start-upem spośród wszystkich 20 biorących udział w tegorocznym Startup Fest. Emil Żak, Robert Bastrzyk - twórcy tego rozwiązania - wygrali 50 tysięcy złotych i internetową kampanię reklamową o wartości 100 tysięcy złotych.

Dwa startupy zostały wyróżnione przez mentorów.

- Zdecydowaliśmy się przyznać dwa wyróżnienia: Prześwietl.plza prostotę oraz realność modelu biznesowego i MySpiroo za szansę na sukces oraz działalność w obiecujących segmencie hardware'owym - powiedział Maciej Wicha, dyrektor ds. partnerstw i rozwoju biznesu w Agorze.

Jak czytamy na stronie zwycięskiego rozwiązania, EcoLogic wykorzystuje "urządzenie wpinane do złącza OBD2 pojazdu, wyposażone w czujniki ruchu, akcelerometr, modem GSM i GPS, połączone z aplikacją mobilną i portalem online". Zebrane dane pozwalają zbierać i analizować dane o pojeździe.

- Ecologic, to rozwiązania dla bezpieczeństwa, ekologii i oszczędności. Jury, składające się z mentorów tegorocznej edycji, podkreślało, że model biznesowy i propozycja Ecologic to gwarancja sukcesu - tłumaczył Maciej Wicha.

Tegoroczna edycja Startup Fest odbyła się w dniach 27-28 marca w Warszawie. Konkurs zorganizowany był po raz czwarty przez Agorę (wydawcę między innymi portalu Gazeta.pl).

Więcej o: