Content 360 na targach MIPTV 2010 w Cannes

Webshake.tv udostępnia kolejną porcję materiałów z festiwalu MIPTV 2010 Cannes. Tym razem są one związane z konkursem Content 360, który skierowany był do twórców projektów cross-mediowych. W konkursie po raz pierwszy wziął udział polski projekt. Drugim polskim debiutem był Piotr Ostaszewski, który miał zaszczyt zasiąść w gronie jury.

Content 360 to konkurs dla młodych projektów, które walczą o wsparcie finansowe. Wybór zwycięzcy spośród 10 finalistów poprzedzony jest sesją pitchingową, podczas której kandydaci mają 3 minuty na zaprezentowanie swojej idei. W kategorii głównej Next Generation Audience Engagement zwyciężył projekt "I Want to Have a Million Friends" autorstwa Marcosa Borregón i Césara Borregón.

Poniżej prezentujemy wywiad z organizatorem konkursu, Tedem Baracosem , który przybliża zasady rywalizacji. Zapraszamy też na rozmowę z Gavinem McGarry'm, który przewodniczył dyskusji specjalistów na temat social media oraz Jonathanem Millerem z News Corp., który między innymi zdradza plany na przyszłość serwisu MySpace.

Nie zabrakło również ciekawych wywiadów z polskim jurorem - Piotrem Ostaszewskim oraz z finalistami konkursu Content 360.

Więcej na Webshake.tv .

Webshake.tv

Więcej o: