Produkty spod znaku wyluzowanej czaszki niedawno dotarły do Polski i choć nie zdobyły sobie jeszcze popularności warto wiedzieć jakie produkty sygnują swoim nazwiskiem takie gwiazdy show businessu jak Snoop Dog, Jay-Z, zespół Metallica i inne ikony muzyki oraz sportu.
Słuchawki Aviator zbudowane są z poliwęglanów i metalu. Muszle wyściełane gąbką, która zdecydowanie ogranicza ucisk ucha, przez pewien czas "zapamiętując" odciśnięty w niej kształt. Sam dźwięk generują 40mm neodymowe głośniki.
Dodatkową atrakcją jest nylonowa osłonka kabla, która zabezpiecza przed splątaniem, oraz wbuzowany weń mikrofon.
Aviator dostępne będą w USA już w czerwcu w trzech kolorach - białym, czarnym oraz brązowym. Wszystkie z przezroczystymi muszlami.
Słuchawki Skullcandy to doskonały dowód potwierdzający tezę, że wygląd i atrakcyjna "tożsamość" produktu to 80% sprzedaży.
[via iTech Net News ]
Łukasz Cichy