Na liście "50 najgorszych.." miały znaleźć się pomysły, "które po prostu się nie udały". A wśród nich znajduje się Farmville - najpopularniejsza gra Zyngi na Facebooku, oraz Foursquare - serwis geolokalizacyjny.
W uzasadnieniu decyzji o Farmville czytamy
Farmville - ta najbardziej uzależniająca gra na Facebooku nie jest nawet grą, (...) wymaga serii kliknięć myszą, (...) a ile zmarnowaliśmy przy niej godzin?
Jeśli chodzi o Foursquare , to motywy które sprawiły, że serwis znalazł się w zestawieniu są natury psychologicznej.
Kolejne narzędzie dla narcystycznej generacji, które pozwala zbierać odznaki, jeśli częściej niż ktokolwiek inny będziesz meldować się w swoim okolicznym Starbucks'ie.
Cóż - można nie przepadać za Foursquare czy za FarmVille, ale nie sposób odmówić im sukcesu komercyjnego. Czy miliony użytkowników mogą się mylić?
Joanna Sosnowska