Najlepsze miejsce, by oglądać Mistrzostwa Świata w piłce nożnej

Wszelkie wydarzenia branżowe są dla producentów okazją, aby przypomnieć o swojej marce światu. Teraz, w związku z rozpoczynającym się turniejem World Cup 2010, przyszedł czas na producentów sportowych. Oto kolejna reklama, która ma wielkie szanse stać się przebojem Sieci.

Wirusową serię reklam rozpoczęło Nike swoją reklamą Write the Future . Spot utrzymany w konwencji kina akcji obejrzała już na YouTube rekordowa liczba ponad 12 milionów osób. Teraz własną reklamę prezentuje Adidas. Trzeba przyznać, że jakkolwiek nie przepadam za piłką nożną, tak w kantynie w Mos Eisley mogłabym oglądać mistrzostwa.

Gwiazdy występujące w reklamie także mogą dodawać wartości filmikowi, ale przede wszystkim znakomicie wykorzystano konwencję Gwiezdnych Wojen.

W ciągu 3 dni reklamę obejrzało prawie 1,5 miliona osób.

Jak myślicie, pobije rekord Nike?

Joanna Sosnowska

Więcej o: