Według badań sprzedaż telewizorów internetowych wzrosła o 27.7 miliona sztuk na całym świecie w 2010 roku. W tym czasie sprzedało się "tylko" 4.2 miliona telewizorów 3D. Ta sytuacja nie powinna jednak dziwić, gdyż większość telewizorów na rynku (poza najtańszymi modelami) ma przecież wbudowane funkcje internetowe.
Warto wspomnieć, ze dostęp do internetu mają też wszystkie telewizory 3D. A dlaczego to telewizory 2D lepiej się sprzedają? Są po prostu tańsze.
Sprzedaż IETV (telewizorów internetowych) w 2010 roku wzrośnie o 124.9 proc. z 12.3 miliona sztuk w poprzednim roku Znaczący wzrost ma utrzymywać się w kolejnych latach. IETV mają ma wzrosnąć sprzedaż o 50 proc. w dwóch kolejnych latach aż do 2014 roku. Wtedy ilość IETV na rynku ma osiągnąć poziom 148.3 miliona sztuk, stanowiąc jednocześnie 54 proc. całkowitego rynku płaskich telewizorów.
Dostęp do internetu w telewizorze czasami się przydaje. Ciekawe, ile osób wybiera telewizor głównie ze wględu na internetowe funkcje?
Via [ Home Cinema Choice ]
Mariusz Koryszewski