Choć traci na popularności, Google nadal posiada blisko 70 proc. amerykańskiego rynku wyszukiwarek. Bing rośnie i posiada już niecałe 26 proc. Dla reklamodawców wyszukiwarka Microsoftu staje się coraz bardziej atrakcyjna pod względem efektywności przeprowadzanych za jej pomocą kampanii reklamowych - według wskaźnika Revenue per Click (dochodu jaki pozyskiwanego z jednego kliknięcia w reklamę) zrównała się z Google.
Z kolei pod względem trafności wyszukiwań, czyli kierowania internautów do tego, czego rzeczywiście szukają, w badaniach Bing osiąga wyniki rzędu 81 proc., a Google 65 proc. Słowem, łatwiej jest znaleźć to, czego się szuka właśnie na Bingu.
Microsoft wystartował ze swoją wyszukiwarką w czerwcu 2009 roku i wkrótce potem ogłosił, że przez następne 10 lat Bing będzie zintegrowany z portalem Yahoo
Źródło: bnet
Konrad Hildebrand