Premiera rynkowa tabletu Samsung Galaxy Tab miała miejsce w październiku. Koreański producent twierdzi, że od tamtej pory sprzedał dwa miliony urządzeń .
Wyniki ostatnich badań wskazywały jednak na to, że aż 15% tabletów Samsunga trafia z powrotem do sklepów, zwracanych przez niezadowolonych klientów.
Konsumenci nie zakochali się w urządzeniu
powiedział Tony Berkman, analityk z firmy ITG w rozmowie z New York Post .
Zwrot Galaxy Tabów na poziomie 16% to dużo. Główny konkurent rynkowy, iPad Apple, zwracany jest przez 2% niezadowolonych klientów.
Producent (jak można było się spodziewać) dementuje doniesienia o wysokim procencie odrzuceń tabletu. Na swoim blogu umieścił sprostowanie, przytaczane przez serwis The Next Web
Liczba zwrotów Galaxy Taba w Stanach Zjednoczonych przytaczana przez firmę analizującą rynek północnoamerykański jest nieprawidłowa. Według danych Samsung Electronics Mobile Communications Business liczba zwrotów wynosi nieco poniżej 2%.
Samsung pewnie ma nadzieję, że dyskusja o możliwym niezadowoleniu użytkowników wkrótce ucichnie. Tym bardziej, że zbliżają się targi Mobile World Congress, podczas których Samsung zaprezentuje najpewniej swoje nowe urządzenia, w tym smartfona Galaxy S2 oraz nowy tablet.
----
Atarynka, Kajtek, zegarek z kalkulatorem... TOP 10 gadżetów z lat 80.