Rekord nazywa się "Most Fans on Facebook in 24 Hours" (Najwięcej fanów na Facebooku w 24 godziny) i dotyczy zdobycia nowych lubiących, dawniej zwanych fanami. Pobiła go firma Frito-Lay, organizując kilka promocji na raz, co znacząco zwiększyło ruch na stronie 11 i 12 kwietnia. Jedną z nich było związanie się z FarmVille firmy Zynga, niezmiernie popularną grą facebookową.
Pierwsze 24000 osób, które kliknęło w "Lubię to" i zarejestrowało po wygraną dostanie kupon na darmową paczkę chipsów. Aktualnie liczba lubiących stronę Frito-Lay to 1.919.795.
Podobny rekord próbowała w lutym ustanowić firma Oreo, jednak wtedy chodziło o polubienia pojedynczego statusu - co się nie udało, bo raper Lil Wayne poprosił swoich fanów, by to zrobili. Osiągnął sukces - rekord dla jednego statusu wynosi obecnie 588.243 "Lubię to".
[ mashable ]