Efektywnie korzystaj z mózgu w pracy

Business of Your Brain to nowa aplikacja firmy Xerox, która sprawi, że w pracy będziemy się koncentrowali na najważniejszych zadaniach - przestaniemy marnować czas na zbędne czynności.

Program "podczepia się" pod klienta poczty elektronicznej - w tej chwili tylko Microsoft Outlook - i sprawdza, co znajduje się w naszych wiadomościach. Analizując pocztę, nasz kalendarz z zapisanymi wydarzeniami, listę kontaktów, a nawet używane przez nas słowa, próbuje wyszukać rzeczy, które mogą nas rozpraszać. Rzeczami tymi są między innymi "pilne" sprawy, które tak naprawdę nie są pilne, bardzo długie emaile (i ich nadawcy) czy często używane słowa nie związane z pracą. Choć aplikacja jest w tej chwili dostępna tylko dla systemu operacyjnego Windows, to jej sukces może się przełożyć na powstanie kolejnych wersji. Można ją pobrać już teraz - za darmo - ze strony internetowej firmy Xerox .

 
Więcej o: