Do takich wniosków doszła firma Momentus Media , po przebadania 49266 statusów zamieszczonych na 20 tysiącach topowych stron na Facebooku. Badania pokazały, że prośba o kliknięcie "Lubię to!", powoduje wzrost zainteresowania wpisem o 216 procent. To naprawdę dużo.
Mimo wszystko, spośród przebadanych wpisów na Facebooku, tylko 1,3% z nich zawierała prośbę o skomentowanie lub polubienie posta. Co ciekawe, w przypadku komentarzy ludzie nie są już tak chętni do pomocy. Na pewno ma to związek z tym, że napisanie kilku słów zabiera więcej czasu, ale również jest dowodem na to, że naprawdę lubimy "lajklować", co pokazują Facebookowe statystyki - klikamy "Lubię to!" znacznie częściej, niż wykonujemy inne czynności.
A jak to wygląda w Waszym przypadku? Reagujecie na tego typu apele czy raczej "lajkujecie" to, co naprawdę lubicie?
[za: All Facebook ]