School of New Media, czyli nowe media otwarte na każdego

Ruszyła pierwsza edycja SCHOOL OF NEW MEDIA. Ma ona pomóc osobom zaczynającym swoją przygodę z nowymi mediami w wykorzystaniu ich w pracy.

Media społecznościowe i nowe technologie są już wszędzie. Zmieniają nasz sposób komunikowania się z rodziną, znajomymi, klientami i partnerami biznesowymi. Z tego powodu coraz bardziej istotne jest sprawne poruszanie się po tych wodach - nieumiejętna nawigacja może nas sporo kosztować, a dzięki dobrze przygotowanej kampanii możemy wiele zyskać.

School of New Media oferuje bardzo szeroki wybór specjalistycznych kursów, w konkretnych dziedzinach obszaru wykorzystania nowych mediów w marketingu, PR. Zajęcia są przygotowane w większości z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z nowymi mediami z punktu widzenia wykorzystania ich w pracy.

Co istotne, stosowany jest tutaj model PPC, czyli Pay Per Class . Nie każdy przedmiot musi być dla nas ciekawy, więc dlaczego mamy za niego płacić? Z bogatej oferty przedmiotów School of New Media możemy wybrać to, co nas najbardziej interesuje.

Naukę można rozpocząć w dowolnym momencie i w dowolnym momencie możesz również poprosić o wykaz odbytych zajęć w formie dyplomu, a nowy cykl przedmiotów rozpoczyna się co 3 miesiące.

Dla czytelników Gazety przygotowane zostały specjalne zniżki , które łączą się ze zniżką oferowaną freelancerom i studentom.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie szkoły . Zajęcia odbywają się w budynku Agory w Warszawie.

Zapraszamy także do polubienia profilu SCHOOL OF NEW MEDIA na Facebooku.

Więcej o: