W czasie Forum z zagadnieniami marketingu on-line zmierzą się wybitni przedstawiciele branży reklamowej z całej Europy, wszyscy wiodący przedstawiciele polskich mediów internetowych oraz goście zagraniczni z IAB Europe.
Podstawowym celem Forum jest diagnoza obecnej sytuacji internetu jako medium reklamowego. Uczestnicy wskazują najnowsze trendy i prezentują przykłady efektywnych działań reklamowych. Na konferencji przedstawione zostaną przykłady najlepszych europejskich kampanii prowadzonych z wykorzystaniem reklamy graficznej oraz marketingu w wyszukiwarkach.
W trakcie konferencji przeprowadzone zostaną także dwa panele dyskusyjne. W krajowym udział weźmie top management wszystkich czołowych mediów internetowych. Panel międzynarodowy odbędzie się z udziałem wybitnych osobistości branży reklamowej z całej Europy. Są w śród nich Alain Heureux, szef IAB Europe, Andy Chen, wiceprezes Viacomu i David White, prezes Weboptimiser Group. Forum prowadzi znany dziennikarz i publicysta zajmujący się problematyką cywilizacyjną - Edwin Bendyk.
Po konferencji nastąpi rozdanie Nagród MIXX . Konkurs kreatywny MIXX, organizowany po raz pierwszy w Polsce, wyłoni najlepsze kampanie reklamowe prowadzone w internecie w 2007 roku.