Multimedia Polska w stolicy

Jak podaje Puls Biznesu, operator kablowy Multimedia Polska utworzył specjalny departament, który zajmie się rozwijaniem biznesu w Warszawie, przejmując istniejące już sieci kablowe oraz budując własną infrastrukturę. Spółka chce mieć 16 km własnego szkieletu telekomunikacyjnego w Warszawie i planuje połączenie przejmowanych sieci.

Dzięki przejęciom i rozwojowi organicznemu firma chce docierać w Warszawie do 50 tys. gospodarstw domowych. Multimedia Polska pracuje też nad ofertą usług opartych na WLR (na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej) i negocjuje warunki współpracy jako wirtualny operator komórkowy.

Operator podał wczoraj wyniki finansowe. W trzecim kwartale 2007 r. spółka miała przychody na poziomie 105,2 mln zł (o 9 proc. wyższe niż rok wcześniej), EBITDA sięgnęła 53 mln zł w porównaniu z 46,1 mln zł przed rokiem. Natomiast zysk netto wyniósł 15,5 mln zł w porównaniu z 9,8 mln zł rok temu. Liczba klientów sięgnęła 626 tys.

Monika Tomkiewicz