Spółki mają wspólnie zbudować ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak podaje Puls Biznesu, oferta ma łączyć usługi telefonii stacjonarnej, internetu i telefonii komórkowej. Jacek Impert, dyrektor generalny Długich Rozmów podkreśla, że rzadko się zdarza, by dwie firmy miały tak wyraźne synergie. "Neotel ma dużą bazę klientów biznesowych, ale nie ma własnej sieci. Tymczasem Długie Rozmowy to trzeci co do wielkości gracz na hurtowym rynku telekomunikacyjnym i ma własną infrastrukturę" - dodaje.
W projekcie bierze udział Grzegorza Msza, któremu swój sukces zawdzięcza Heyah, marka prepaid, należąca do PTC. Od strony PPWK projektem MVNO zajmuje się powołana w tym celu spółka RedLab. W grupie jest też przejęta w tym roku firma EL2, zajmująca się marketingiem w sieciach komórkowych.
Monika Tomkiewicz