Efektem dokonywanych zmian w strategii działania jest przeprowadzenie przez Spółkę w 2007 roku szeregu inwestycji telekomunikacyjnych, a wśród nich budowa stacji nadawczej telewizji kablowej, systemu światłowodowego obejmującego swym zasięgiem do 300.000 mieszkań w Warszawie, osiedlowych sieci szybkiej transmisji danych NGN (next generation network) oraz centrum zarządzania siecią i system teletransmisji. Dzięki inwestycjom od 1 grudnia br. Spray udostepni w pierwszych osiedlach telewizję cyfrową i telewizję wysokiej rozdzielczości HDTV. W przyszłym roku wprowadzi natomiast kolejne usługi, w tym telewizję na żądanie.
Spółka przyjeła też bardziej przyjazną dla klientów filozofię sprzedaży usług. Ceny oferowane klientom ustalone zostały na bazie niskich marż, a wszystkie nowe umowy zawierane są na czas nieokreślony.
Dzięki nowej strategii Spray zamierza w ciągu 2 lat pozyskać na terenie Warszawy i okolic 100 tys. abonentów, co przełoży się na 160 - 180 tys. sprzedawanych miesięcznie usług. Spółka zamierza zainwestować w tym okresie ok. 100 mln złotych pochodzących z zysku i źródeł zewnętrznych. W planach Spray jest również rozpoczęcie świadczenia usług na terenie dużego miasta w południowej Polsce w 2008 r.
Źródło: Spray SA
Monika Tomkiewicz