Pełne wyniki badania dotyczącego aktywnych konsumentów zostaną zaprezentowane na konferencji IMM, która odbędzie się 17 i 18 stycznia w Spale.
Prelegencji występujący na konferencji, wśród których znaleźli się m.in. Christophe Cauvy - regional digital director McCann Worldgroup, James Warre - head of interactive social and emerging media Weber Shandwick czy Jacek Henzler - dyrektor marketingu Play, będą mówić o tym kim jest aktywny konsument działający na rynku mediów interaktywnych, czyli tzw. prosument.
Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w fakultatywnych, interaktywnych warsztatach dotyczących planowaniu kampanii reklamowych w internecie oraz dotyczących zarządzania projektami e-marketingowymi.
Program merytoryczny 2nd IMM został opracowany przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współorganizatorem konferencji jest Internet Standard.
Więcej informacji na stronie: www.interactivemarketingmeeting.pl/
Internet Standard