HYPERmedia zatrudnia obecnie ok. 90 osób, nowy model zarządzania ma wpłynać na dynamikę i działanie firmy.
Grzegorz Kurowski odpowiedzialny będzie za rozwój departamentu strategii, new businessu i działów produkcyjnych agencji (kreacji&multimediów oraz IT). Jego celem jest również wzmacnianie kompetencji HYPERlabu, oferującego od dwóch lat usługi web consultingowe, w tym głównie analizy użyteczności i dostępności stron www oraz projektowanie architektury informacji.
Agata Kusińska, m.in. autorka strategii komunikacji marketingowej dla marki Zelmer, nagrodzonej w tegorocznym konkursie EFFIE (Grand Prix), zacznie pełnić swoje obowiązki w połowie stycznia. W HYPERmedia będzie odpowiedzialna za dział Client Service, spoczną na niej działania związane z realizacją koncepcji komunikacji opartej o synergię mediów, inspirowanie nowych rozwiązań i dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów agencji.
Prezesem agencji HYPERmedia jest Sławomir Stępniewski.
Internet Standard