UPC rezygnuje z chello

UPC Polska, operator telewizji kablowej i dostawca usług dostępowych rezygnuje z nazwy chello. Od teraz wszystkie usługi spółki sprzedawane będą pod nazwą UPC.

Oficjalna konferencja prasowa, na której spółka przedstawi nową strategię odbędzie się dzisiaj o godzinie 11. Już teraz jednak wejście na stronę chello.pl, na której mogliśmy znaleźć dotychczasową ofertę internetową, przekieruje nas do upclive.pl. Zmiany zaszły też na głównej witrynie upc.pl. Pojawiło się nowe, niebieskie logo i widoczne zmiany wyglądu strony (choć usługi triple play reklamuje ten sam łysy jegomość).

Wraz z likwidacją marki chello, spore zmiany zaszły w ofercie internetowej firmy. W tej chwili UPC oferuje 4 opcje usługi dostępowej - Internet Starter (512 kb/s download i 128 kb/s upload)) Internet Sprint (2 Mb/s download i 384 kb/s upload), Internet Turbo (4 Mb/s download i 512 kb/s upload) oraz Internet Ultra (20Mb/s download i 2Mb/s upload) w cenach odpowiednio 39, 69, 89 i 249 złotych miesięcznie przy umowie na czas nieokreślony - przy czym tylko trzy ostatnie objęte są promocjami wiązanymi (razem z telewizją lub/i telefonem) oraz pozwalają na surfowanie bez ograniczeń.

Krzysztof Pietrzak