Niemal każdy rozsądny telewidz słyszał o product placement, czyli o bliskim krewniaku kryptoreklamy. A wszyscy z pewnością zetknęli się z tym zjawiskiem: w "Ultimatum Bourne'a" telefony Motoroli właściwie nie znikają z ekranu, w "Samotności w sieci" Jakub fotografuje nagrobek za pomocą komórki Samsunga, w "Gotowych na wszystko" samotna, średnio zamożna matka jeździ(ła) Volvo XC70.
Pogromca terminatorów lubi następcę XP?
Internauta Rafael Riviera zauważył Vistę w serialu "Terminator: The Sarah Connor Chronicles". W nagranym przez niego odcinku John Connor przenosi się z roku 1999 do 2007. Podczas odwiedzin w sklepie komputerowym, John - mający w przyszłości ocalić świat - żywi wyraźną sympatię do laptopa firmy Dell z systemem Windows Vista.
Komputery Apple wyraźnie ignoruje, zadając tym samym kłam twierdzeniu, że przyciągają wzrok.
Korzystając z Internet Explorera 7 w Viście John m.in. przegląda Sieć, a konkretnie szuka na swój temat informacji za pomocą wyszukiwarki LeSearch.com. Ostatecznie sprzedawca pomaga mu w wyczyszczeniu plików tymczasowych IE.
Warto zajrzeć: "Interesting Sarah Connor Chronicles Snaps" (w języku angielskim)
Łukasz Bigo