Nowy operator telekomunikacyjny

Na polskim rynku pojawił się nowy operator telekomunikacyjny - wprowadzony przez spółkę IPtell - oferujący usługi oparte na telefonii internetowej. Operator 2call (który zainicjował swoją działalność we wrześniu zeszłego roku) świadczy swoje usługi klientom biznesowym, pozwalając im prowadzić rozmowy za pośrednictwem internetu.

Z usług firmy 2call mogą korzystać klienci, którzy dysponują szerokopasmowym dostępem do internetu. Operator oferuje całą gamę usług, między innymi: dowolną ilość bezpłatnych numerów miejskich z dowolnej wybranej strefy numeracyjnej, dowolną ilość bezpłatnych numerów wewnętrznych, pocztę głosową, IVR, fax2email, email2fax i billing on line. Ceny połączeń telefonicznych negocjowane są każdorazowo z klientem w zależności od ilości ruchu i jego frakcji

Każdy klient posiada własną specyfikę i trudno wybrać optymalne rozwiązaniu w oparciu o standardowe rozwiązania jednego z operatorów. Dlatego doradcy teleinformatyczni 2call analizują strukturę ruchu telekomunikacyjnego, optymalizując koszty usług i proponując rozwiązania atrakcyjne w danym momencie cenowo na rynku.

Firma zainicjowała program partnerski (2call partner) skierowany do osób zajmujących się dystrybucją urządzeń VoIP, central telefonicznych lub kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Program daje możliwość udostępnienia klientom tanich połączeń oraz dodatkowych usług telekomunikacyjnych. Usługi mogą być sprzedawane klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także kawiarniom internetowym oraz firmom telemarketingowym.

Janusz Chustecki