Przedstawiciele Packard Bell podkreślają potencjał polskiego rynku IT i spektakularny wzrost rynku oraz popyt na urządzenia elektroniki konsumenckiej i liczą, że współpraca z Incom pozwoli zrealizować plany.
Producent stawia na "innowacje i styl". Początkowo w ofercie Incom znajdą się notebooki z rodziny EasyNote. Packard Bell wprowadza również odbiorniki GPS przeznaczone do samochodów i dla pieszych turystów. W Europie Packard Bell sprzedaje także komputery stacjonarne, odtwarzacze MP3, zewnętrzne dyski twarde i monitory LCD.
Sprzęt Packard Bella był do tej pory dostępny m.in. w sieci ElectroWorld oraz w ofercie dystrybutora S Plus S.
Packard Bell, obok Gateway'a, przeszedł niedawno w ręce Acera, który pracuje nad rynkowym pozycjonowaniem obydwu marek także w Polsce. Acer w 2007 roku sprzedał w Polsce najwięcej notebooków - ponad 313 tys. sztuk zachowując pozycję lidera.
Andrzej Maciejewski