- Tej korupcji jest po prostu za dużo. Ona przesłania pozytywny obraz całej ligi, rywalizacji sportowej - mówi serwisowi Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange. Dodaje, że firma poważnie zastanawia się nad tym, czy w kolejnym sezonie będzie wykładać pieniądze.
Ekstraklasa SA, jak wynika z informacji tvn24.p, nadal nie wie, kto mógłby zostać nowym sponsorem rozgrywek w kolejnym roku.
- Dostaliśmy sygnały naprawdę od dużych firm zainteresowanych inwestowaniem w ligę. - mówi Adrian Skubis z Ekstraklasy.
Jednak serwis zauważa, że po ujawnieniu kolejnego skandalu korupcyjnego, sygnały te najzwyczajniej przestaną być wysyłane.
W ostatnich trzech latach Orange wydała na polską piłkę 60 milionów złotych.
Orange nie jest pierwszą firmą, która zastanawia się nad odcięciem się od polskiej piłki. W środę ze sponsorowania Korony Kielce zrezygnował Kolporter.
Jak podał środowy "Puls Biznesu" nad zakręceniem kurka dla futbolu zastanawiają się również Grupa TP, Carlsberg czy JW Construction.
Józef Wojciechowski, główny akcjonariusz JW Construction, właściciela Polonii Warszawa, rozważa rezygnację ze sponsorowania tego klubu.
- Moja decyzja jest uzależniona od wyników klubu. Jeśli klub nie będzie wygrywał i nie będzie miał sukcesów, zostanę zmuszony do rezygnacji z dalszej współpracy - powiedział gazecie.