MySpace ogłosił dzisiaj uruchomienie polskiej wersji serwisu społecznościowego. Polska stała się 28. krajem, dla którego powstała wersja w lokalnym języku. Warto przy tym dodać, że dla kilku krajów stworzono więcej niż jedną wersję językową. Dotyczy to Szwajcarii (wersje niemiecka, włoska i francuska), Kanady (francuska i angielska) oraz Stanów Zjednoczonych (angielska i hiszpańska).
Na razie działa wersja beta serwisu, pełną funkcjonalność ma on osiągnąć w ciągu kilku najbliższych miesięcy - poinformowała agencja PR Lighthouse Consultants, która zarządza marką MySpace na polskim rynku.
Serwis oferuje możliwości znane z innych podobnych mu miejsc, jak np. nasza-klasa.pl. Użytkownicy tworzą więc własne profile, galerie zdjęć, prowadzą blogi czy fora dyskusyjne, rozpowszechnią muzykę. Za jego pośrednictwem można także uzyskać informacje o bieżących wydarzeniach kulturalnych.
Sam MySpace chce uchodzić także za miejsce promowania młodych artystów, szczególnie w zakresie muzyki. Stąd swoje profile mają m.in. Artur Rojek, Pezet, Peja czy Doda - czytamy na stronach Onetu .