Dropped wprowadza parkowanie domen

Parkowanie domen pozwala ich właścicielom zarabiać na niewykorzystanych w ramach serwisów domenach internetowych. Firma Dropped postanowiła przyciągać do swoich usług oferując automatyczny proces parkowania.

Jedną z najpopularniejszych metod zagospodarowania domen internetowych jest ich parkowanie - umieszczanie na specjalnym serwerze, automatycznie generującym strony z reklamami dopasowanymi tematycznie do nazwy domeny.

 

Zarządzanie dużą liczbą parkowanych domen może być jednak dosyć czasochłonne. Zwykle konieczne jest ręcznie dodawanie domen w serwisie parkującym, weryfikacja własności, ustawianie słów kluczowych, szablonów stron i wiele innych czynności.

 

Serwis Dropped.pl postawił sobie za cel zwiększenia obrotów poprzez uproszczenie opisanych wyżej procedur i wprowadził parking domen zintegrowany z panelem do rejestracji i testowania domen.

 

- Użytkownik wpisuje listę domen do testowania i określa od razu słowa kluczowe i ustawienia szablonu strony parkingowej, a cała reszta dzieje się automatycznie. Domeny są rejestrowane i parkowane z odpowiednimi ustawieniami, a użytkownik na liście swoich domen widzi ich zarobki i statystyki ruchu. Dzięki połączeniu z usługą rejestracji domen niepotrzebna jest także weryfikacja własności (ownership review), gdyż wiadomo kto zarejestrował daną domenę - wyjaśnia Michał Pleban, właściciel serwisu Dropped.pl.

 

Serwis udostępnia także dodatkowe usługi, jak weryfikacja własności domen rejestrowanych w innych serwisach, poprzez skierowanie ich na przydzielone danemu użytkownikowi serwery DNS . Parking w Dropped.pl jest realizowany we współpracy z firmą NameDrive.

 

Miejmy nadzieję, że podobne usługi staną się wkrótce standardem w ofertach wszystkich firm zajmujących się sprzedażą domen. Z pewnościa doprowadziłoby to do prężniejszego rozwoju rynku parkowania domen, lepszej jego regulacji, a może wpłynęłoby także na korzystniejsze ceny dla klientów.

 

Więcej na ten temat >>