"Mio Spirit" wyróżnia się prostym i intuicyjnym interfejsem użytkownika, unikalnym trybem "Explore Mode", pokazującym w sposób czytelny wszystkie pobliskie punkty użyteczności (POI), a także przyciskiem nagrywania, który zapisuje ulubione trasy, lokalizacje i notatki głosowe. Kolejną nowością, którą prezentuje Mio podczas targów CES jest pierwsze sygnowane marką producenta mobilne urządzenie internetowe (MID).
W oprogramowanie Mio Spirit wyposażone zostaną produkty marki Mio, które wprowadzane będą na rynek od drugiego kwartału 2009 r.
- Mio Spirit stanowi przełom w projektowaniu oprogramowania nawigacyjnego. Interfejs stworzony pod kątem potrzeb użytkowników skraca czas wykonywania operacji, zwiększając komfort pracy z urządzeniem. Nawigatory Mio zyskały tym samym przewagę podczas wkraczania na kolejne segmenty rynku. Nowe oprogramowanie pomoże klientom oszczędzić czas, pieniądze i wysiłek - powiedział Samuel Wang, prezes Mio Technology.
Podczas targów CES 2009 Mio prezentuje także swoje pierwsze mobilne urządzenie internetowe (Mobile Internet Device), przeznaczone dla użytkowników, którzy korzystają z usług internetowych. Urządzenie waży 600g i umożliwia pracę na bateriach przez 8 godzin. Dzięki temu użytkownicy mogą komunikować się przez sieć w każdym czasie i miejscu. Pełne dane techniczne i data wprowadzenia urządzenia na rynek powinny zostać ujawnione w drugim kwartale 2009 r.
Czytaj więcej o CES 2009 .