Biedronka wchodzi w komórki

Sieć marketów dyskontowych Biedronka wprowadza do sprzedaży nową ofertę telefonii komórkowej pod nazwą tuBiedronka

Nowa telefoniczna sieć prepaid tuBiedronka, to efekt współpracy pomiędzy Polską Telefonią Cyforwą, operatorem sieci Era i Heyah, a Jeronimo Martins Dystrybucja, właścicielem marketów Biedronka. Oficjalnie operatorem usługi będzie PTC, a Biedronka zajmie się dystrybucją starterów, doładowań i telefonów.

- Wybór operatora sieci był istotnym elementem planowania przedsięwzięcia - wyjaśnia Pedro Perreira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja. - PTC może zapewnić nam wysoką jakość świadczonych usług - dodaje.

tuBiedronka od poniedziałku (19.01) oferować będzie swoje usługi w przystępnych cenach. Minuta połączenia głosowego do wszystkich sieci z wyłączeniem Play kosztować będzie 33 grosze. 60-sekundowa rozmowa do sieci Play, to koszt 68 gorszy.

Nowa usługa charakteryzuje się jednymi z najniższych na rynku wartości doładowań konta, które zaczynają się już od 3,30 zł. Aby utrzymać aktywny numer, użytkownik sieci będzie musiał doładować swoje konto przynajmniej raz w miesiącu na kwotę 6,60 zł.

To właśnie polityka cenowa ma być motorem napędowym nowej marki. - Filozofia działania naszej sieci, to oferowanie najniższych i zarazem najlepszych jakościowo produktów - mówi da Silva. - Mamy nadzieję, że to właśnie niski koszt utrzymania telefonu przekona klientów do skorzystania z naszej ofery - dodaje.

Start nowej sieci wspiera kampania billboardowa i telewizyjna. Wkrótce dostępna będzie również strona oferty pod adresem: www.tuBiedronka.pl .