Dzwoniąc na infolinię techniczną TP 800 102 102 usłyszymy taki komunikat:
"Informujemy, że mogą wystąpić trudności w w dostępie do usługi Neostrada TP. Jeżeli kontaktujesz się w tej sprawie dziękujemy za zgłoszenie. Zapewniamy, ze TP podjęła działania zmierzające do rozwiązania problemu. Przewidywany czas rozwiązania: do 8h. Przepraszamy za usterki."
Udało się nam połączyć z konsultantką z infolinii technicznej. "Nic nie wiemy na temat awarii, nie mamy takich zgłoszeń" - mówi Monika Kabała z infolinii TP. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, nie odbiera telefonu, na maila na razie nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Paradoks? Działa - nie działa? Prosimy o sygnały w komentarzach czy Wasi znajomi posiadający neostradę nie mają problemów.
Pierwsi komentujący zgłaszają działanie neostrady - problem nie dotyczy wszystkich. Skoro jednak na infolinii technicznej jest nagranie informujące o trwających pracach naprawczych - problem istnieje. Pytanie tylko, jak duża jest skala problemu.
W końcu udało się nam skontaktować z rzecznikiem grupy TP, Wojciechem Jabczyńskim. Trudno powiedzieć skąd się wziął komunikat na naszej infolinii. Sprawdzamy to i jutro postaramy się wyjaśnić sprawę do końca. Być może problem z dostępem do Neostrady był tylko lokalny. Dużej awarii Neostrady TP nie ma i nie było" - twierdzi Jabczyński. Licznym komentującym usługa działa. Wiadomo jednak, że nieobecni nie mają głosu.
W końcu udało się ustalić przyczynę awarii. Komunikat na infolinii pojawił się wczoraj i miał dotyczyć planowanych zmian w systemie tj. readresacji węzłów Lucent Stinger w Warszawie. - wyjaśnia Wojciech Jabczyński. Zamiast tego pracownik przez nieuwagę uruchomił stary komunikat. Jeszcze raz zaprzeczam, jakoby wczoraj była awaria neostrady.