- Dzięki sukcesowi konsoli Wii, Nintendo otworzyło nowy rozdział na rynku domowej rozrywki i gier wideo. Wprowadzenie narzędzi PhysX SDK przeznaczonych dla Wii jest kluczowym punktem strategii wsparcia dla wielu platform i integralną częścią naszego modelu biznesowego w zakresie współpracy z deweloperami i wydawcami gier - powiedział Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. - Dzięki technologii NVIDIA PhysX, deweloperzy mogą w łatwy sposób tworzyć bardziej realistyczne środowiska gier, aby sprostać rosnącym potrzebom szerokiego grona użytkowników Wii.
Pakiet programistyczny NVIDIA PhysX (SDK) składa się z silnika fizycznego i w pełni funkcjonalnego API. Technologia PhysX zapewnia dla twórców gier możliwość kreowania lepszych efektów fizycznych w czasie rzeczywistym.
Dowiedz się więcej o NVIDIA PhysX
Narzędzia programistyczne PhysX SDK dla konsoli Wii i wszystkich głównych platform dla gier dostępne są do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA.
Czytaj o NVIDIA PhysX w PlayStation 3
Zobacz galerię NVIDIA PhysX
Czytaj więcej na technologie.gazeta.pl