NVIDIA PhysX będzie w konsoli Nintendo Wii

NVIDIA poinformowała o rozpoczęciu współpracy w zakresie dostaw narzędzi programistycznych dla konsoli Wii. Od dziś pakiet NVIDIA PhysX SDK jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów Wii.

- Dzięki sukcesowi konsoli Wii, Nintendo otworzyło nowy rozdział na rynku domowej rozrywki i gier wideo. Wprowadzenie narzędzi PhysX SDK przeznaczonych dla Wii jest kluczowym punktem strategii wsparcia dla wielu platform i integralną częścią naszego modelu biznesowego w zakresie współpracy z deweloperami i wydawcami gier - powiedział Tony Tamasi, starszy wiceprezes ds. treści i technologii w NVIDIA. - Dzięki technologii NVIDIA PhysX, deweloperzy mogą w łatwy sposób tworzyć bardziej realistyczne środowiska gier, aby sprostać rosnącym potrzebom szerokiego grona użytkowników Wii.

Pakiet programistyczny NVIDIA PhysX (SDK) składa się z silnika fizycznego i w pełni funkcjonalnego API. Technologia PhysX zapewnia dla twórców gier możliwość kreowania lepszych efektów fizycznych w czasie rzeczywistym.

Dowiedz się więcej o NVIDIA PhysX

Narzędzia programistyczne PhysX SDK dla konsoli Wii i wszystkich głównych platform dla gier dostępne są do pobrania i licencjonowania bezpośrednio ze strony internetowej NVIDIA.

Czytaj o NVIDIA PhysX w PlayStation 3

Zobacz galerię NVIDIA PhysX

Czytaj więcej na technologie.gazeta.pl