Magazyn Advertising Age twierdzi, że Microsoft wyda od 80 do 100 milionów dolarów na reklamę w prasie, telewizji i internecie.
Kwota ta zdecydowanie przewyższa wielkość budżetów reklamowych większości startujących produktów. Przykładowo, Google w 2008 roku wydał na reklamę wszystkich swoich produktów jedynie 25 milionów dolarów. Microsoft nie skomentował na razie tych doniesień. Gigant z Redmond najprawdopodobniej w tym tygodniu przedstawi szczegóły dotyczące nowej wyszukiwarki.
Microsoft oświadczył, że nazwa Kumo, która była używana podczas testów, niekoniecznie będzie ostateczną nazwą nowego produktu. Jedną z nazw, które wcześniej były brane pod uwagę przy ustalaniu tytułu nowej wyszukiwarki jest Bing. Czy tak właśnie będzie nazywać się nowa wyszukiwarka Microsoftu? Niedługo się dowiemy.
Microsoft planuje dużą kampanię reklamową swojej wyszukiwarki Kumo
Czytaj więcej na technologie.gazeta.pl