Seminarium: Siła e-commerce, czyli jak skutecznie zarabiać w sieci

Pod koniec lipca w siedzibie Agory odbędzie się XII seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Temat najnowszego spotkania to "Siła e-commerce, czyli jak skutecznie zarabiać w sieci".

Pojęcie e-commerce można rozumieć jako rozmaite procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, internet, telewizję) w celu zawarcia transakcji finansowej . Najbardziej popularną metodą handlu elektronicznego jest handel internetowy, gdzie występują transakcje handlowe pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Najbardziej powszechną formą handlu elektronicznego są sklepy internetowe.

 

W trakcie seminarium zostaną przedstawione najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.

 

W seminarium udział wezmą:

 

  • Jakub Połeć, Peryskop.pl
  • Marek Młodożeniec i Wojciech Ciemniewski, Gemius
  • Grzegorz Siwiński, I-dotcom
  • Radek Tyszko i Monika Janiszewska, Skąpiec.pl
  • Michał Chmieliński, Agora
  • Karol Wilczko, Comperia
  • Paweł Kucharzak, Opineo.pl
  • Krzysztof Piwowar, Adv.pl
  • Paweł Soproniuk, Neuron APR

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

 

Spotkanie odbędzie się w siedzibie Agory w środę, 29 lipca, godz. 10.00.

 

Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizator zastrzega wejście na konferencję tylko dla osób, które otrzymają mailowe potwierdzenie zgłoszenia, po uprzedniej rejestracji. Zgłoszenia należy wysyłać na adres podany na stronie:

 

rewolucjawkomunikacji.pl

 

 

Projekt seminariów "Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl

 

i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza

 

i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej,

 

a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które zapraszani są wszyscy chętni. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

 

Więcej na ten temat >>