Pojęcie e-commerce można rozumieć jako rozmaite procedury wykorzystujące środki i urządzenia elektroniczne (telefon stacjonarny i komórkowy, faks, internet, telewizję) w celu zawarcia transakcji finansowej . Najbardziej popularną metodą handlu elektronicznego jest handel internetowy, gdzie występują transakcje handlowe pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Najbardziej powszechną formą handlu elektronicznego są sklepy internetowe.
W trakcie seminarium zostaną przedstawione najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.
W seminarium udział wezmą:
Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Agory w środę, 29 lipca, godz. 10.00.
Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizator zastrzega wejście na konferencję tylko dla osób, które otrzymają mailowe potwierdzenie zgłoszenia, po uprzedniej rejestracji. Zgłoszenia należy wysyłać na adres podany na stronie:
Projekt seminariów "Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl
i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza
i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej,
a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które zapraszani są wszyscy chętni. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.