Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci.
Na konferencji znajdzie się także miejsce dla zagadnień związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron hotelowych i turystycznych. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystać mikroblogi i technologie wideo w strategiach marketingowych.
W ramach projektu E-fektywny Marketing zorganizowane zostaną warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z reklamy internetowej w wyszukiwarkach, prowadzone 23 października przez firmę doradczą MaxROY.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego praktycy z marketingu internetowego wyróżnią również najbardziej interesujące witryny WWW.
Więcej informacji na stronie konferencji E-fektywny Marketing
Więcej na ten temat w oryginalnym artykule: