Na każdy odcinek "REKLAmówki" będą składać się rozmowy z przedstawicielami topowych agencji reklamowych, dyskusje, relacje z branżowych imprez oraz podsumowania. Autorzy "REKLAmówki" zaprezentują najlepsze i najgorsze spoty, emitowane aktualnie w telewizji. Stałym elementem programu będzie także konkurs w formie case-study. Jego uczestnicy staną przed szansą odbycia prestiżowych stażów.
Zaproszenie do premierowego wydania przyjęli Bartłomiej Wyszyński (dyrektor ds. strategii Artgence), Wojciech Ozimek (prezes one2tribe) oraz Monika Osinkowska (Communication Manager MMT Management) i Cezary Kaźmierczak - organizatorzy Webstarfestival 2009. W programie będzie mowa m.in. o Alternate Reality Game i znaczeniu Webstarów dla branży.
"REKLAmówka" będzie emitowana na żywo, dzięki czemu aktywny udział w programie będą mogli wziąć widzowie. Przebieg magazynu będzie można śledzić także na Flakerze. Cały odcinek, po zakończeniu emisji, ukaże się w wersji VOD na kanale www.reklamowka.lookr.tv .
Program nadawany będzie co dwa tygodnie. Jego prowadząca - Irena Mrozek - jest autorką bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Za swoją pracę została wyróżniona między innymi przez Przekrój (lipiec 2009, ranking 33 blogi warte uwagi ) oraz PC Word Komputer (listopad 2009, 10 wybranych ważnych blogów polskiej blogosfery ).
Lookr.tv nadaje od lutego br. Producentem i operatorem telewizji jest warszawska agencja Unigroup, zaś strategicznym patronem sieć telefonii mobilnej Plus.
Więcej na ten temat w oryginalnym artykule: