Poczta Polska: Biuro Obsługi Klienta na Blipie

Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.

Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem infopocztapolska.blip.pl . To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty ( pocztapolska.blip.pl ) obserwuje już ponad 320 osób.

 

BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00.

 

BOK Poczty Polskiej na Blipie

 

- Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami, postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami, jakimi są Blipowicze - mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.

 

Główny profil Poczty Polskiej ( pocztapolska.blip.pl ) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe, startując w konkursach, czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.

 

Więcej na ten temat w oryginalnym artykule:

 

Poczta Polska: Biuro Obsługi Klienta na Blipie