Firma AdMarvel, z siedzibą w San Mateo w Kalifornii została założona w 2006 r, a dzisiaj posiada szeroką bazę partnerów biznesowych na całym świecie. AdMarvel stara się uczynić mobilną reklamę otwartym ekosystemem z bardziej precyzyjnym sposobem badań efektywności, łatwiejszym zarządzaniem oraz optymalizacją ruchu i dochodów.
Usługi AdMarvela mają być dostosowane do potrzeb wydawców, deweloperów i operatorów komórkowych, umożliwiając im kontrolę efektywności, zaś agencjom i sieciom reklamowym mają pozwolić zoptymalizować swoje wyniki. Działają w internecie mobilnym, WAP-ie, poprzez SMS-y i aplikacje
- W naszej dynamicznej branży reklama mobilna reprezentuje interesującą szansę długoterminowych dochodów. Każdego miesiąca prawie 50 mln ludzi łączy się z siecią przy użyciu Opery Mini w telefonie komórkowym, a według nas razem z AdMarvelem możemy odgrywać istotną rolę w rozwoju mobilnej reklamy - powiedział Lars Boilesen, prezes Opera Software.
W przyszłości połączenie platformy AdMarvela z przeglądarką Opery i platformą widgetów ma stworzyć nową platformę, w której lokalni i globalni reklamodawcy będą mogli mogą wchodzić w interakcje z mobilnymi odbiorcami korzystającymi z różnych narzędzi.
Więcej na ten temat w oryginalnym artykule: