Platforma Netshare została uruchomiona przez spółkę Redefine. Ma łączyć w sobie możliwości sieci reklamowych i programów afiliacyjnych. Oferuje usługi zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców internetowych. Do platformy zdecydowali się dołączyć tacy wydawcy, jak Netsprint, Goldenline, Trader.com (Polska), Rozkład-PKP, sieć AdAction Network oraz Grupa Gazeta.pl.
Reklamodawcy znajdą w ofercie Netshare zarówno pakiet zasięgowy, kilkanaście pakietów tematycznych, jak i pakiety Premium. Pierwszym z nich jest pakiet Gryzzli, który jest jednym z największych pakietów obejmujących serwisy z grami oraz o grach. Należą do nich serwisy będące w strukturach grupy Gazeta.pl, Miniclip.com, sieć AdAction Network, poszkole.pl, gery.pl dając łączny zasięg na poziomie 4,5 mln RU.
Do końca roku Netshare planuje uruchomić 6 tematycznych pakietów Premium. Oferta jest różnorodna dzięki różnym modelom rozliczeń i formatów reklamowych.
Z myślą o wydawcach platforma Netshare oferuje pomoc w zarabianiu na powierzchni reklamowej oraz udostępnia bezpłatny pakiet narzędzi ograniczających koszty prowadzenia serwisu. Wydawca, przystępując do platformy jako witryna Premium, otrzymuje bezpłatnie takie produkty, jak stat biznes pro, click mapa oraz usługi SEO.
Co ważne, Netshare nie wymaga wyłączności na przestrzeń reklamową witryn. Podmiotem odpowiedzialnym za sprzedaż produktów platformy reklamowej Netshare będzie Polsat Media.
Więcej na ten temat w oryginalnym artykule: