Paweł Fornalski ma na koncie kilka udanych startupów. Przeszedł drogę od zarządzania grupą serwisów społecznościowych do debiutu założonej przez niego firmy na giełdzie. Rafałowi Agnieszczakowi opowiada o początkach swojego biznesu, o tym dlaczego "przesiadł się" ze społecznościówek na e-commerce , czym różni się robienie interesów w sieci od tych w realu.
Zapraszamy do obejrzenia trzech części programu zrealizowanego przez lookr.tv pod patronatem Startup School.
CZĘŚĆ 1: O tym, jak ważny jest marketing, prowadzenie finansów, co to znaczy cashflow i kto jest guru w dziedzinie e-handlu na polskim podwórku:
CZĘŚĆ 2: O tym, jakie branże najlepiej sprawdzają się w e-commerce, jakie towary nie nadają się do e-commerce i jaka jest rola supportu w sklepie internetowym:
CZĘŚĆ 3: Case study na przykładzie IAI S.A. Co daje wejście na giełdę oraz czy PARP to dobry pomysł na uzyskanie pieniędzy dla startupu:
Więcej na ten temat w oryginalnym artykule:
E-commerce, czyli ucz się na błędach innych (wideo)
Warto przeczytać też: