Admatik ma uprościć publikację reklam online

Podczas konferencji Internet 2k10, agencja interaktywna Autentika oficjalnie ogłosiła start automagicznej sieci reklamowej Admatik. Projekt powstał ze środków unijnych, a jego celem jest uproszczenie procesu publikacji reklamy w internecie.

Admatik to rozwiązanie umożliwiające - poprzez pełną automatyzację - zakup i sprzedaż powierzchni reklamowej na witrynach internetowych oraz możliwość bieżącej obserwacji statystyki kampanii. Automatyzacja ma wpłynąć na obniżenie kosztów emisji reklam w internecie oraz zmaksymalizowanie zysków z powierzchni reklamowych.

 

>> Czytaj też: Powstała sieć reklamowa serwisów społecznościowych

- Naszym celem było stworzenie rozwiązania jak najbardziej użytecznego i intuicyjnego, spełniającego zarówno wymagania właścicieli serwisów internetowych, jak i reklamodawców, którzy na ich stronach chcieliby się promować. Dlatego przy tworzeniu rozwiązania jedną z najważniejszych kwestii stała się optymalizacja systemu i jego algorytmów pod kątem obu grup docelowych - tłumaczył podczas konferencji Michał Małowski , Project Manager Admatika.

 

Sieć reklamowa Admatik Jak podkreślali twórcy, użytkownicy Admatika mogą korzystać z wielu formatów reklamowych (m. in. billboardów, rectangle, skyscraperów) oraz z rozliczeń CPM (płatność za każde 1000 odsłon reklamy). Admatik zapowiada możliwość rozliczeń w modelu CPC (płatność za kliknięcie), a ponadto system będzie pozwalał już wkrótce na zakup reklam bezpośrednio z poziomu konkretnej witryny, podobnie jak uruchomiona w ubiegłym roku sieć AdTaily .

 

>> Czytaj też: Reklama w serwisach biznesowych najdroższa

Admatik jest jedną z największych realizacji agencji interaktywnej Autentika. Działania sieci reklamowej można obserwować na stronie www.admatik.pl

 

Więcej na ten temat w oryginalnym artykule:

 

Admatik ma uprościć publikację reklam online

 

Warto przeczytać też: