Call center zintegrowany z internetem

Call Center Poland (Internet Group) wspólnie z firmą Webtel zaoferowała klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.

Tradycyjna telefonia stacjonarna jest coraz intensywniej zastępowana przez nowe rozwiązania, rysuje się wyraźny trend wzrostowy w pprzypadku migracji ze standardowych połączeń telefonicznych w kierunku komunikacji realizowanej na bazie protokołu IP . Powód jest czysto ekonomiczny - wykonywanie połączeń telefonicznych poprzez VoIP jest kilkakrotnie tańsze niż w przypadku telefonu stacjonarnego i nawet kilkudziesięciokrotnie tańsze niż w przypadku telefonu komórkowego .

 

>> Czytaj też: Era rozbudowuje call center

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju usług call center opartych na ścisłej integracji z internetem Call Center Poland udostępniła swoim klientom aplikację multiContact.

 

Aplikacja została stworzona przez spółkę technologiczną Webtel, także należącą do Internet Group. Inspiracją do jej stworzenia była skłonność konsumentów do kontaktu z firmą za pomocą internetu . multiContact umożliwia bezpłatny kontakt telefoniczny internauty z firmą i zdobycie poszukiwanych informacji jednym kliknięciem.

 

Aplikacja może mieć zastosowanie na stronach firmowych, w serwisach sprzedażowo/produktowych, na stronach wspierających generowanie leadów w internecie (landing page), w e-commerce . Rolą konsultanta call center może być udzielanie informacji o usługach/produktach, wsparcie procesu rekrutacyjnego - umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, sprzedaż - zachęcenie klienta do zakupu interesującej go usługi/produktu już podczas rozmowy telefonicznej, wysyłka oferty, formularzy zamówień, obsługa reklamacji czy badanie potrzeb klientów (badania marketingowe).

 

>> Czytaj też: Gaducha: VoIP od zaraz, bez specjalnych narzędzi

Usługa multiContact działa na stronie www.ccp.pl i jest już dostępna w ofercie Call Center Poland i innych spółek Internet Group.

 

Więcej na ten temat w oryginalnym artykule:

 

Call center zintegrowany z internetem

 

Warto przeczytać też: