Eholiday.pl wprowadza do oferty ankietę reklamową

Serwis eholiday.pl wprowadził do swojej oferty nowy format reklamy - ankietę reklamową. Jej zadaniem jest wzmocnienie przekazu reklamowego i zwiększenie zainteresowania użytkowników reklamowanymi produktami, a tym samym podniesienie efektywności prowadzonych kampanii.

Ankieta reklamowa to rodzaj niestandardowego formatu, który nie występuje jako samodzielny produkt reklamowy, lecz jest dodatkiem do kampanii prowadzonych na stronach serwisu eholiday.pl .

 

>> Czytaj też:  Działania reklamowe: "wspólne" i "wzajemne" robi różnicę

Ankieta składa się z części graficznej - zawierającej zazwyczaj logo reklamodawcy lub promowanego produktu - umieszczonej w jednym z najlepszych i najbardziej widocznych miejsc serwisu oraz kilku pytań. Właściwa część ankiety zawiera od trzech do pięciu pytań, choć istnieje możliwość stworzenia bardziej rozbudowanych kwestionariuszy.

 

Ankieta wykorzystuje mechanizm quasi badania marketingowego. Z jednej strony może dostarczyć reklamodawcy bardzo istotnych informacji na temat prowadzonej kampanii i tego, jak jest odbierana. Z drugiej może być źródłem ważnych danych na temat reklamowanych produktów i usług.

 

Ankieta reklamowa eholiday.pl Ankietę można także wykorzystać jako skuteczne narzędzie do wciągnięcia użytkowników serwisu w interakcję i obustronną komunikację, szczególnie jeżeli ankieta połączona jest z konkursem lub innego rodzaju zabawą.

 

>> Czytaj też:  Wydatki na reklamę w sieci będą rosnąć

- Zanim zdecydowaliśmy się wprowadzić ankietę do oferty, testowaliśmy jej skuteczność na sobie. Efekty były znakomite. W naszej ankiecie dotyczącej preferencji urlopowych udział wzięło ponad tysiąc osób w ciągu zaledwie kilku dni - komentuje Mariusz Wojciechowski , prezes zarządu eholiday.pl.

 

Więcej na ten temat w oryginalnym artykule:

 

Eholiday.pl wprowadza do oferty ankietę reklamową

 

Warto przeczytać też: