PC vs Mac - Nowa (flameware'owa) kampania Microsoftu

Australijski oddział firmy Microsoft ruszył ze swoją nową kampanią marketingową na Facebooku. Trolle zacierają ręce.

PC vs Mac to oczywiście odpowiedź na zakończoną kilka miesięcy temu kampanię Apple'a pod tytułem "Get a Mac", w której sugerowano, że Macintoshe są dla młodych ludzi, którzy czerpią z życia garściami, zaś pecety i Windows to domena podstarzałych biznesmenów. Jak to bywa z akcjami reklamowymi na facebooku, PC vs Mac jest bardzo interaktywną kampanią. Microsoft przygotował ankiety, dzięki którym możecie dowiedzieć się czy wasza osobowość sprzyja posiadaniu sprzętu produkcji Apple'a czy użytkowania Windowsa, do tego (z nudów) można pobawić się w odgadywanie preferencji systemowych osób na podstawie ich zdjęć i wykonywanego zawodu. Żeby cały ten trolling nie poszedł na marne, co tydzień, każdy uczestnik zabawy Microsoftu ma szansę na wygranie Notebooka HP Pavilion dv6-3030TX z zainstalowanym systemem Windows 7 Home Premium. Wystarczy opisać w 25 (lub mniej) słowach w jaki sposób użylibyście laptopa z Windowsem 7, żeby wydostać się z bezludnej wyspy. Jeśli więc komuś nudzi się w weekend i ma ochotę na facebookowe quizy i ankiety, to wystarczy kliknąć TUTAJ .

 

Zobacz oryginalny tekst: http://www.chip.pl/news/wydarzenia/reklama-i-marketing/2010/09/pc-vs-mac-nowa-flamewareowa-kampania-microsoftu