Marketing internetowy

Więcej o:

Marketing internetowy

  • Polacy najlepsi w Europie w marketingu internetowym

    marketingu internetowym Warto przeczytać też: Polacy wygrali International Cyber Defence Workshop Polski łazik marsjański na podium! Strategie free marketingu Jak wygrać 50 tys. zł za tekst długości SMS-a? Marketing w wyszukiwarkach internetowych na Silesia SEM 2010 E-commerce: co jest najważniejsze dla e

  • Oto nowoczesne rozwiązania, których używa się w marketingu internetowym

    Cały raport w pdf można pobrać TUTAJ. Jak wspierać sprzedaż? Narzędzi e-commerce pozwalających usprawnić punktowe działania niezbędne w e-sprzedaży. Codyscape pomoże zadbać o unikalne opisy produktów, co ma znaczenie dla SEO. Mousestats pozwoli na analizę zachowania użytkowników na stronie. Dzięki

  • She's interactive - kobiety poznają marketing internetowy

    . Natomiast Marcin Maj z agencji Os3, opowiadając o marketingu skierowanym do płci pięknej, w dość kontrowersyjny sposób porównywał współczesne internautki do kobiet z okresu początków reklamy. - Skierowanie konferencji dotyczącej podstaw marketingu internetowego tylko do kobiet okazało się sporym sukcesem - mówi

  • Konferencja: Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line

    Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych

  • Tylko połowa mikro i małych firm w Polsce ma strony internetowe. Dlaczego?

    się z wydatkiem rzędu kilku tysięcy złotych. Wykonanie witryny można zamówić albo u wolnego strzelca, albo w agencji interaktywnej, czyli firmie specjalizującej się w marketingu internetowym i tworzeniu serwisów WWW. Najtańsze firmy reklamują się produkcją stron za tysiąc złotych. Za tę cenę nie można

  • O efektywności, botach i współczesnym digital customer na IAB Internet Week

    Przez pięć dni, od 9 do 13 kwietnia2018 roku, w siedzibie zrzeszającego 230 najważniejszych firm polskiego internetu, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali

  • Reklamodawcy chcą większej interakcji z użytkownikami

    W raporcie "Marketing & Media Ecosystem 2010" wyróżnieni są interaktywni liderzy, czyli reklamodawcy, którzy już aktywnie korzystają z mediów cyfrowych i nie boją się eksperymentować w nowe formy reklamy- stanowią oni 18% badanych. 82% respondentów odpowiedziało, że zależy im na większej interakcji

  • Użyteczność stron rozłożona na czynniki pierwsze

    Jak wynika z publikacji, za obserwację użytkownika w sieci, w zależności od wielkości grupy, zapłacimy od kilku do ponad 20 tys. zł. Jednym z tańszych rozwiązań jest przeprowadzenie testów A/B, które powinny kosztować w granicach 10 tys. zł. Sortowanie kart, przeprowadzone na grupie 40 osób, to

  • Ruszył Google Online Marketing Challenge 2009

    podjęło decyzję o przekształceniu tej inicjatywy w regularnie organizowany konkurs. Zmagania akademickie w dziedzinie marketingu internetowego będą odbywały się corocznie. Konkurs Google Online Marketing Challenge jest ćwiczeniem odbywającym się w ramach zajęć na uczelni, umożliwiającym studentom zdobycie